کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 8 / 9 / 1393برچسب:, توسط علی
مدت هاست دلم احساس سنگینی می کند...
مدت هاست یاد گرفته ام گریه نکنم ...
مدت هاست دلم نتوانسته خودش رو سبک کنه ...
مدت هاست دیگر در عمق قلبم کسی لانه ندارد ...
مدت هاست تمام باورم این است که هرچه بود تمام شد، چه خوب چه بد نسیمی بود که وزید و رفت ...
مدت هاست دل تنگ بارانم ...
مدت هاست عاشقی را از یاد برده ام ...
مدت هاست یاد گرفته ام بگویم، بنویسم خوبم تا بقیه بشنوند و بخوانند و باور کنند که خوبم ...
نمی دانم که مدت هاست چرا این گونه شده ام ...

غمگین و تنهایی



نظرات شما عزیزان:

یک عدد دخمله
ساعت10:45---5 اسفند 1393
بعلــه میبینم که قالب جدید گذاردن بعزیا

بابا قالب

بابا ساده

بابا شیک

بابا دیوونه
پاسخ:ما اینیم دیگه ساده ساده .....


milad7
ساعت15:21---13 دی 1393
♞به نفس های خسته ی این ☸ گـــرگ ☸

نگاه نکن☄☄

دنیا را به خاطر کسی دریدم ☈

که مرا به ســگی فروخت✌✌

✔هـــــheــــــه✔


یه دخمله
ساعت11:39---12 دی 1393
باز معلوم نیس کجا غیبول شده
پاسخ:غیبول چیه


یک عدد دخمله
ساعت19:52---8 دی 1393
من دوست مریمم

مث ابجی واسش می مونم حالا شناختی؟
پاسخ:مریم کیه اونوقت
پاسخ:جواب ندادی دیگه ...نیستی ؟


یه دخمله
ساعت22:25---7 دی 1393
کی گفته من محمدم
بزور ادمو میخوان پسر کنن عجبا
منو با کی ایشتیباه گرفتی عمو
پاسخ:خب چرا خودتو معرفی نمیکنی


یه دخمله
ساعت21:49---7 دی 1393
عجبا
اون نظر خشنمو تایید بزن خو
پاسخ:اونو حواسم نبود پاکش کردم .... میگم تو که اینجا نوشتی یه دخمل پس چرا گفتی اسمت محمده


یه رهگذر
ساعت20:36---7 دی 1393
خخخخخخ من محمدم و شما؟
پاسخ:اسمت محمد خنده داره که میخندی ؟؟؟ منم علی هستم خوشبختم داداش


یه دخمله
ساعت18:16---7 دی 1393


الان باز میپرسه این چیه دیگه؟
پاسخ:کاری به این ندارم خودتو معرفی کن


سپیدگل
ساعت13:59---26 آذر 1393
وب زیبایی داری اهنگش واقعا عالیه موفق باشی

یه دخمله
ساعت13:17---19 آذر 1393
مخ پیچوو خخخخ
پاسخ:مخ پیچو چیه دیگه


یه دخمله
ساعت19:11---16 آذر 1393
قالبتم که قشنگ شده

ساده ولی قشنگ
پاسخ:من چیزه بد نمیذارم همه کارام قشنگه


یه دختره
ساعت19:09---16 آذر 1393
خیلیییییییی پیچیدس
تو زیاد بش فک نکن مخت میپیچه
پاسخ:مخم که پیچیده بیشتر بخاطر اینه که میخوام بدونم کی هستی معرفی کن خودتو


یه دختره
ساعت15:43---13 آذر 1393
پیچپیچی یه چیه که خیلی پیچیدس
پاسخ:چقدر پیچیدس ؟


دختری با عقاید خاص
ساعت7:26---13 آذر 1393
سلام

اپم


یه دختره
ساعت21:58---12 آذر 1393
پیچپیچیه
پاسخ:پیچپیچی چیه دیگه


یه دختره
ساعت19:22---12 آذر 1393

این چیه !!!!!!1


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 534
بازدید کل : 31762
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک